Školní družina plní na naší škole významnou roli. Vyplňuje žákům volný čas před odchodem na další aktivity nebo domů. Všechny děti si mohou vybrat činnosti, do kterých se mohou zapojit. Snažíme se vždy připravit atraktivní a zajímavý program, který je součástí výchovně vzdělávacího procesu. Nedílnou součástí školní družiny je i pobyt venku.
Ranní družina
Kontakty a umístění
Organizace konečné družiny
Kroužky
Platby
Další informace
Dokumenty školní družiny
Ranní družina
Ranní družina je otevřena od 6:30 do 7:45.
V letošním roce budou otevřena 2 oddělení ranní družiny.
Ve vilce VLEVO (směr od parkoviště) u Ivany Veselé třídy:
1.B, 2.A, 2.B, 3.A, 3.C a 4.C
Ve vilce VPRAVO (směr od parkoviště) u Andrey Šimůnkové třídy:
1.A, 1.C, 2.C, 3.B, 4.A a 4.B
Kontakty a umístění
Vedoucí vychovatelka Bc. Andrea Šimůnková, telefon: +420 724 240 803, e-mail: a.simunkova@zswagnerka.cz
1. odd. ŠD (1.A) – vychovatelka Andrea Šimůnková (a.simunkova@zswagnerka.cz) – vilka vpravo (směr od parkoviště)
2. odd. ŠD (2.A + dívky 3.C) – vychovatelka Ivana Veselá (i.vesela@zswagnerka.cz) – vilka vlevo (směr od parkoviště)
3. odd. ŠD (2.B + dívky 3.C) – vychovatelka Ladislava Komendová (l.komendova@zswagnerka.cz) – přízemí v hlavní budově
4. odd. ŠD (3.B + chlapci 3.C) – vychovatelka Hana Laňová (h.lanova@zswagnerka.cz)- 3. patro v nové budově
5. odd. ŠD ( 2.C + dívky 3.C) – vychovatelka Šárka Tomášová (s.tomasova@zswagnerka.cz) – 1. patro v nové budově
6. odd. ŠD (1.C) – vychovatelka Anděla Marková (a.markova@zswagnerka.cz) – přízemí v nové budově
7. odd. ŠD (3.A + 4.C) – vychovatelka Kateřina Srpová (k.srpova@zswagnerka.cz) – 2. patro v nové budově
8. odd. ŠD (1.B) – vychovatelka Barbora Šavlová, Dis. (b.savlova@zswagnerka.cz) – 4. patro v nové budově
9. odd. ŠD (4.A + 4.B) – vychovatelka Petra Roziňáková (p.rozinakova@zswagnerka.cz) – přízemí v hlavní budově
Organizace konečné družiny
Do VILKY VPRAVO (A. Šimůnková) – budou převáděny děti:
z 1. odd. (A. Šimůnková), 4. odd. (H. Laňová), 5. odd. (Š. Tomášová) a 6. odd. (A. Marková)
Do VILKY VLEVO (I. Veselá) – budou převáděny děti: ze 2. odd. (I. Veselá), 3. odd. (L. Komendová), 7. odd. (K. Srpová), 8. odd. (B. Šavlová) a 9. odd. (P. Roziňáková)
Organizace družiny říjen – květen
Soubor s rozpisem pro všechna oddělení
Kroužky
PONDĚLÍ
MÍČOVÉ HRY PRO 3. a 4. ROČNÍK (H. Laňová) od 15:30 do 16:15 v tělocvičně.
Po skončení kroužku, přivede p. vychovatelka děti před novou budovu.
KREATIVNÍ KROUŽEK (P. Roziňáková) od 15:30 do 17:00 ve 3. patře v nové budově.
Na kroužek budeme vybírat 800,- na rok.
Po skončení kroužku, přivede p. vychovatelka děti před novou budovu.
UKULELE PRO POKROČILÉ (A. Šimůnková) od 15:30 do 16:15 v přízemí v nové budově.
Po skončení kroužku, přivede p. vychovatelka děti před novou budovu.
ÚTERÝ
DRAMATICKÝ KROUŽEK I. (I. Veselá) od 15:30 do 17:00 v suterénu hlavní budovy.
Po skončení kroužku, přivede p. vychovatelka děti před hlavní budovu.
JÓGA (L. Komendová) od 15:30 do 16:15 v Aule.
Po skončení kroužku, přivede p. vychovatelka děti před hlavní budovu.
VÝTVARNÝ KROUŽEK PRO 1. a 2. ROČNÍKY (A. Marková) od 15:30 do 17:00 ve 2. patře v nové budově. Na kroužek budeme vybírat 800,- na rok.
Po skončení kroužku, přivede p. vychovatelka děti před novou budovu.
STŘEDA
UKULELE PRO ZAČÁTEČNÍKY (A. Šimůnková) od 15:30 do 16:15 v přízemí v nové budově. Na kroužek je nutné zakoupit dětem vlastní nástroj, nejlépe koncertní ukulele.
Po skončení kroužku, přivede p. vychovatelka děti před novou budovu.
ZUMBA (K. Srpová) od 15:30 do 16:15 v tělocvičně.
Po skončení kroužku, přivede p. vychovatelka děti před novou budovu.
SPORTOVNÍ HRY PRO 1. a 2. ROČNÍK (B. Šavlová) od 15:30 do 16:15 v aule.
Po skončení kroužku, přivede p. vychovatelka děti před novou budovu.
ČTVRTEK
VESELÉ ZPÍVÁNÍ (Š. Tomášová) od 15:30 do 16:15 v 1. patře v nové budově.
Po skončení kroužku, přivede p. vychovatelka děti před novou budovu.
VÝTVARNÝ KROUŽEK PRO 3. A 4. ROČNÍK (A. Marková) od 15:30 do 17:00.
Po skončení kroužku, přivede p. vychovatelka děti před novou budovu.
DRAMATICKÝ KROUŽEK II. (I. Veselá) od 15:30 do 17:00.
Po skončení kroužku, přivede p. vychovatelka děti před hlavní budovu.
Kroužky začnou probíhat od pondělí 30.9.2024
Kromě VÝTVARNÉHO a KREATIVNÍHO kroužku jsou všechny bezplatné. Na tyto dva kroužky vybíráme 800,- Kč na školní rok a vyúčtování bude k nahlédnutí u vychovatelek.
Přihlašování na kroužky proběhne od 2.9. na email a.simunkova@zswagnerka.cz
Platby za školní družinu
Výše příspěvku:
- ranní družina (6:30 – 7:40): 100,- Kč / měsíc
- odpolední družina (11:40 – 17:00): 300,-Kč / měsíc
- ranní i odpolední družina: 400,-Kč / měsíc
ZDE najdete dokument ke stanovení výše úplaty za školní družinu.
Příspěvek na částečnou úhradu neinvestičních nákladů na provoz školní družiny je vybírán školou vždy do 10. dne daného měsíce (za září do 10.9., za říjen do 10.10.,….).
Možnosti platby:
a) na účet školy: 51–4870440227 / 0100
variabilní symbol je RODNÉ ČÍSLO DÍTĚTE PŘED LOMÍTKEM
do poznámky uveďte třídu, do které vaše dítě chodí
b) v hotovosti: v sekretariátu školy, po-čt 7:30-15:30, pá 7:30-13:00
Způsob platby:
měsíční (R -100,- / O -300,- / R+O – 400,-)
nebo za pololetí:
září – prosinec (R – 400,- / O -1200,- / R+O – 1600,-)
leden – červen (R – 600,- / O -1800,- / R+O -2400,-)
R = ranní družina; O = odpolední družina; R+O = ranní i odpolední družina
Další informace
Do ŠD děti přinesou:
a) vyplněnou přihlášku do školní družiny
b) podepsanou plátěnou tašku na převlečení
c) podepsané věci a obuv na vycházku
Ze ŠD je dítě možné uvolnit na základě písemné omluvenky v době do 13:30 nebo od 15:00.
V čase od 13:30 – 15:00 není možné děti vyzvedávat z důvodu narušení zaměstnání dětí, především vycházky.
Omluvenka musí obsahovat jméno a příjmení dítěte, datum, čas odchodu a podpis rodičů.
Změnu bydliště, zaměstnání, telefonu a zdravotní pojišťovny nahlašte, prosím, vychovatelce.
Veškeré připomínky týkající se ŠD řešte s vychovatelkami.
Případné odhlášení dítěte ze školní družiny a jakékoli změny je nutné provést písemně. Formulář: Odhlášení ze školní družiny.